کد مطلب: 205167
عليرضابيگي در گفت‌وگو با دانا:
سفرهاي استاني اعتماد از دست رفته مردم را احيا مي‌کند/ اعضاي دولت قبل خارج از دسترس بودند
تاریخ انتشار : 1400/07/25 13:10:03
نمایش : 841
نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت مي تواند با سفرهاي استاني باري از دوش مردم برداشته و اعتماد از دست رفته مردم که ميراث ۸ ساله دولت تدبير و اميد است را احيا کند.

به گزارش هفت چشمه، «احمد عليرضابيگي»، نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اينکه متاسفانه جريان نزديک به دولت قبل و اصلاح طلبان در تلاش هستند سفرهاي استاني دولت سيزدهم را مورد تخريب قرار داده و حضور رئيس جمهور بين مردم را بي اثر جلو دهند گفت: مخالفت ها با سفرهاي استاني به دليل تفاوت هاي بارز بين دولت آقاي رئيسي با دولت قبل است.

و با اشاره به اينکه آقاي روحاني هيچ گاه در دسترس مردم نبود و اين بزرگترين نقيصه دولت قبل است عنوان کرد: آقاي رئيسي به واسطه سفرهاي استاني که در دستور کار دولت قرار داده است در بين مردم حضور پيدا کرده و با ديدار هاي چهره به چهره مشکلات را از نزديک مورد بررسي قرار مي دهد.

اين نماينده مجلس با اشاره به مشکل کمبود منابع براي اجراي طرح هاي مختلف در استان ها تصريح کرد: آقاي رئيسي با حضور بين مردم و بررسي مشکلات استان ها مختلف براي اجراي طرح ها اولويت بندي کرده و از اين طريق مي تواند با مديريت بهتر منابع در مسير اجراي طرح هاي مختلف اقدام کند.

عليرضابيگي با اشاره به اينکه در طول 8 سال گذشته فاصله و شکاف عميقي بين مردم و مسئولان اجرايي کشور به وجود آمد تصريح کرد: دولت سيزدهم بايد اين فاصله به وجود آمده را به حداقل برساند که اين امر تنها از طريق در دسترس بودن و کارآمدي عناصر دولت قابل تحقق است.

نماينده مردم تبريز با اشاره به اينکه حضور رئيس جمهور در سفرهاي استاني علاوه براينکه مي تواند مقدمه و اراده اي براي حل مشکلات باشد موجب مي شود که عناصر خدوم و مردمي نيز در هر استان شناسايي شود گفت: متاسفانه در دولت قبل نه تنها مديران ارشد اجرايي در تهران بلکه مديران مياني و نمايندگان دولت در استان هاي مختلف نيز براي مردم غيرقابل دسترس بودند اما آقاي رئيسي در سفرهاي استاني مي تواند مديران کارآمد را غربال کند.

عليرضابيگي با اشاره به اينکه براساس قوانين بودجه اي و قانون برنامه پنج ساله ششم طرح هاي اولويت دار مشخص شده است عنوان کرد: واگذاري پروژه هاي نيمه تمام در استان هاي مختلف پيش بيني شده است از اين رو رئيس جمهور مي تواند با در نظر گرفتن اين اولويت ها منابع موجود را به بهترين شکل مديريت کرده و اعتماد مردم را جلب کند.

وي خاطرنشان کرد: دولت مي تواند با سفرهاي استاني باري از دوش مردم برداشته و اعتماد از دست رفته مردم که ميراث 8 ساله دولت تدبير و اميد است را احيا کند.

 

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg